«Click away» και ηλεκτρονικές αγορές, εν όψει Χριστουγέννων

Διαφορετικά θα είναι τα φετινά Χριστούγεννα και στον τρόπο με τον οποίο θα κάνουμε φέτος τα ψώνια μας. Έρχεται το «click away»!

Και τι είναι αυτό?

Ο καταναλωτής θα κάνει την παραγγελία στο κατάστημα, η παραγγελία θα ετοιμάζεται, θα κλείνεται ραντεβού με τον καταστηματάρχη και θα πηγαίνει να την παραλαμβάνει από το κατάστημα.

Ωστόσο πολλοί από εσάς προτιμάτε τις ηλεκτρονικές αγορές, με παραλαβή στο σπίτι.

Τι πρέπει να προσέξετε όμως σε σχέση με αυτό τον τρόπο:

Να προτιμάτε την πραγματοποίηση αγορών από αξιόπιστα και γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα. Σημαντική ένδειξη αξιοπιστίας είναι η ύπαρξη φυσικής έδρας!

Ένα email ή ένα κινητό τηλέφωνο, είναι συχνά μια ένδειξη απάτης.

Να ελέγχετε  πάντοτε τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται για το ηλεκτρονικό κατάστημα από τον ιστότοπό του. Να αναζητάτε την επωνυμία της εταιρείας και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης ταχυδρομικής διεύθυνσης.

Να εντοπίζετε στο διαδίκτυο τυχόν σχόλια, εμπειρίες ή συστάσεις άλλων καταναλωτών που έχουν ήδη κάνει κάποια συναλλαγή με το κατάστημα.

Μην πείθεστε από τις υπερβολικά δελεαστικές τιμές των προϊόντων σε σχέση με τον ανταγωνισμό ή να μην είναι αυτό το κύριο κίνητρο της αγοράς σας.

Προτιμάτε να κάνετε τις αγορές σας από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν την αντικαταβολή ως εναλλακτικό τρόπο πληρωμής.

Φροντίζετε πάντα να λαμβάνετε επιβεβαίωση της παραγγελίας, την οποία και θα κρατάτε μαζί με κάθε άλλο έγγραφο που σχετίζεται με αυτή. Αν χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον έμπορο, να προτιμάτε το ηλεκτρονικό μήνυμα.

Με αυτό τον τρόπο, σε περίπτωση προβλήματος, θα έχετε στη διάθεσή σας αποδείξεις της επικοινωνίας σας καθώς και όλες τις λεπτομέρειες της συναλλαγής που έχουν συμφωνηθεί.

Προτιμάτε ελληνικά προϊόντα και εταιρείες.

#madeingreece #supportgreekdesigners

Be stylish with a smile☺
Ζωή Ντίτση
ZoiZoi.gr
Grtimes.gr

















CONVERSATION

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου